Farsdag uten pappa

Rart det er første farsdag uten pappa.Ikke for at vi gjorde så mye ut av det,men jeg ringte alltid å gratulerte han med farsdagen.Det måtte bare ikke glemmes for da ble han fornærmet :-)))))Men i dag har jeg ingen pappa å ringe til,litt trist og rart å tenke på.

,Men han har vert i mine tanker flere ganger i dag,så jeg har sakt gratulerer med farsdagen på min måte selv om han ikke er her blant oss lenger 🙂

Så gratulerer med farsdagen til pappa og alle andre fedre der ute  🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg