Fineste jeg har <3

Som dere sikkert har forstått så har mor begynt julen i huset 🙂

Mor er jo alltid ute i god tid når det gjelder å pynte til jul,elsker jo bare et julepyntet hus 🙂

Det fineste jeg har av julepynt er pynt som barna har laget,tror faktisk jeg har helt fra Philipe som nå er 33 år 🙂 Dette er den julepynte som betyr mest for mor å gå og titte på med varme følelser om hjerte.

Barndommens nisse fra min mormors hus er også høyt verdsatt,han er ingen ungdom nei 🙂

Denne julepynten har større verdi for meg enn den flotteste kjøpepynten.Det er jo ikke noe rart at mor vil ha dette oppe lengst mulig,så hun kan nyte gavene fra sine fine barn 🙂

Nå er det blitt lite meg hjemmelaget julepynt på mor i det siste,barna er jo blitt så store nå.Men jeg håper at om noen år så blir det på fyll når det kommer noen barnebarn 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg