Litt kjedelig :)))

Jeg kjøpte denne på Rema 1000 for noen år siden,lys og greier 🙂 Men er den ikke egentlig litt kjedelig,jo for min smak så er den det 🙂

Men det lar det seg jo gjøre noe med,har jo mer enn nok av kuler og ting og tang :-)Så da er det jo bare å sette igang med å være litt kreativ da 🙂

Ja ser man det ja der ble det mer etter min smak,litt mer Amerikanisert  🙂

Ser jo hvor jeg har det fra,dette er et bilde fra min kjøre familie som er fra  helgen. Jo da der er juletre pyntet alt,ble litt misunnelig jeg :-))))

Ha en fin da alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg