Et å er gått

I dag skriver vi 25-11-15 å det er et år siden du gikk bort pappa.

Det har vert et rart år på flere måter. Rart at du ikke er hær hos oss lenger,og ikke minst for alt som er komme for en dag.

Nesten på dagen et år etter at du gikk bort får jeg reise til Cartagena Colombia å treffe min familie der. En familie det er under et år siden jeg fant,som pappa aldrig fortalte om mens han var i livet.For der nede sitter det en stor hyggelig famile som venter på å treffe meg<3

Vel jeg tenner et lys for deg pappa og minnes de gode stundene vi hadde sammen med deg<3Håper du på en måte blir med meg på reisen til Colombia 😉

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg