Mye å huske på :-)

Mor må sette segt ned å skrive liste,det er jo så mye å huske på.Skulle jo gjort både ditt å datt før jeg drar,men så var det å huske alt da :-)Men jeg er nå igang med pakking,klær er vasket og under kontroll.

Chanel er badet,fønet å børstet,det er viktig så pelsen holder seg til mor kommer hjem igjen 🙂

Pakkekalenderen er fikset,noe som barna syntes er det viktigste av alt tenker jeg :-)Så dukker det stadig opp ting som må fikses så jeg holder nok på til like før jeg går ut døra kjenner jeg meg selv rett 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg