Begynner å kjenne det litt nå :-)

Ja nå går jeg nå rundt har å rydder,vasker å pakker ned litt som skal med på reisen :-)Må si jeg begynner å kjenne det litt i maven nå som det bare er timer igjen til jeg setter nesa mot Gardermoen.

Gleder meg jo fryktelig til å dra fra barn og hunder,og som den hønemor jeg er har jeg selvfølgelig laget ferdig flere middager som står klar til å plukkes opp fra fryseren.For selv om de er voksene så klarer da ikke mor annet,de er jo på jobb om dagen 🙂

Kjenner spenningen komme på hvordan jeg vil reagere når jeg etter alle disse årene med grubling endelig står ansikt til ansikt med Yadira <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg