03.12.2015

Hei dere! Nå er det Cassandra som blogger for sin mor som er bortreist for å besøke sin familie fra Colombia.  Her hjemme skjer det vel egentlig ikke så mye, det går for det meste i skole og jobb, så er ganske stille på oss andre som er hjemme her å passer på huset. Snakket litt med mamma både på meldinger og på facetime og det ser og høres ut som om hun koser seg veldig mye, noe som jeg syntes hun fortjener og er kjempe bra. 

Må også bare beklage for at det ikke har kommet noe innlegg her før nå, har både vært opptatt og glemt litt at jeg skulle være så snill å blogge litt for mamma mens hun var ute på tur. Er litt usikker på når det kommer et nytt innlegg igjen fra meg, men jeg skal prøve å sette meg ned å skrive litt her så fort jeg får tid til det.

Ønsker dere hvertfall en god helg, også får dere kose dere. Så snakkes vi få fort jeg får litt tid til å blogge.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg