Julegavehandel

Da får man passe på å nyte det lille som er av julestmning ute før det forsvinner,for nå kommer regnet.For men er fortsatt ikke på topp,men jeg har fått laget ribberrull som ligger til trekking i kjøleskapet.Så nå skal jeg ut å møte datter Victoria for litt julegavehandel,det får nok formen til å stige litt 🙂

Så får vi se hva jeg orker når jeg kommer hjem.Men jeg er jo så heldig som har Cassandra som er glad i å bake så det blir nok kaker i boks i år også 🙂

Ha en fin dag

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg