Kan åpne med det samme :-)

I dag komm Arnts tante innom men hadde desverre for dårlig tid til å komme inn på en kaffe kopp.Men det  må vi få tatt igjen når hun kommer hjem fra juleferie 🙂 Hun hadde med seg gave som jeg kunne åpne med det samme også 🙂 Hyggelig  å bli 50 år da,jeg som gruet meg til å bli såååå gammel 🙂

Hadde en super feiring av dagen i Colombia.Men må si jeg virkelig savnet å feire dagen  med fest å morro sammen med,barna,familie og venner her i Norge.Ble liksom ikke det samme når du sitter der å ikke forstår språket.Hyggelig men det ble liksom ikke den feiringen jeg hadde sett for meg av 50 års dagen min.Men neste gang jeg drar må jeg kunne ha lært meg mer Spansk så da blir det nok bedre 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg