Med sminke på :-)

I dag har mor tatt et lag med sminke på,for selv om jeg ikke føler meg bra så ser det da bedre ut.Slipper å bli skremt hver gang jeg passerer speilet å ser det tufse speilbildet mitt :-)For nå nærmer det seg jul med raske skritt,så nå er det bare å ta seg sammen å få ting gjort.

Her er det bare å ta takk i seg selv å late som om man er frisk så går dette så bra så.Jeg blir ikke noe bedre av og tenke på alt som skulle vært gjort,så bare åp sette igang.Tar nok litt lenger tid men gjort blir det 🙂

Ha en fin da 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg