Gaven som sier alt <3

Denne fine poncoen fikk jeg i gave hos Yadira.Den sier jo alt om at de ser på meg som en av dem,og det føler jeg selv også. Der passet jeg liksom helt inn på alle måter,bort set fra den lille språk greia da.Men den må jeg se å få gjort noe med,det blir nyttårsforsettet for i år 🙂

Sånn å se på så skle jeg også ganske godt inn med de som var der fra,samme blod i årene.Jeg må jo også si jeg setter så mye mer pris på nor folk er blide å glade. et ansikt som sender deg et ekte smil er et vakkert ansikt.Et falskt smil er lett å gennomskue,og er somregel mennesker man skal passe seg litt for.

Og her er jeg så heldig at jeg har et hjem å komme tilbake til <3

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg