Ønske oppfylt <3

I år fikk mor beskjed om at hun skulle få sitt ønske oppfylt,det hun hadde ønsket seg i alle år :-)))

Ikke fritt for at jeg gikk rundt å var en smule spent .

Hva var det nå jeg hadde ønsket meg i alle år da,jo snille barn :-))))

De hadde nok hat det gøy når de kom på at de skulle pakke inn Elena :-))))))

Jeg har jo sakt i alle år når jeg blir spurt hva jeg ønsker meg til jul”snille barn” så i år fikk jeg det <3 De fantastiske barna mine hvet å glede sin mor med en god latter,for her i huset koser vi oss å har det gøy <3 fineste gaven jeg har fått <3

xoxo Jacqueline

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg