Godt å kunne se hverandre

Da har jeg hat Yadira på tråden,godt å kunne se hverandre.FB er en god ting når man er så langt i fra hverandre,et lite trykk så ser man hverandre.Jeg kan ikke spansk og hun kan ikke engelsk,men det spiller ingen rolle:-) vi koser oss med våre små “prate”stunder på nett 🙂

Jo dette er pent det,men jeg liker det mest på bilder jeg skal jeg være ærlig.

Jeg ville jo mye heller være her jeg da,er ikke fritt for at jeg lengter tilbake. Cartagena mitt sted på jord,her føler jeg meg hjemme 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg