MR i dag

Ja da er det bare å psyke seg opp til MR kl 13,15 i dag.Så får vi se hva den avdekker,enda mer slitarsje en sist tenker jeg.Som min lege sier når en sko er slitt blir den ikke mindre slitt når du fortsetter å bruke den.Men jeg det må jo dokumenteres så da så.

Så får jeg ta en kosestund med mine når jeg er ferdig,tar med meg tre jenter på turen.Er jo lov å unne seg litt hygge også,så en tur på kino blir det :-)Da har vi brukt den dagen på noe sosialt og avslappende,er jo fortsatt jul 🙂

xoxo Jacqueline

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg