Tenker over året som er gått

Mens jeg sitter å venter på hvitløksbrødene til morgendagens tapas,tenker jeg litt over året som er gått 🙂

Det har hatt sine opp og ned turer,har blåst litt mye rundt meg til tider mer en jeg har satt pris på.Men det ser ut som noen ting går seg til,takk og pris for det.

Jeg har jo en fantastisk gjeng med barn som jegb er så utrolig glad i. Så man skulle ikke tro at man trengte mer her i livet,men jo da 🙂

Takket være dette bilde ……..

Og avisen EL UNIVERSAL i Cartagena klarte jeg  i Mars i år å få kontakt med min familie i Colombia 🙂

Og i bursdagsgave fra min kjære så fikk jeg en tur til Cartagena Colombia for å treffe familen min 🙂

Der ble jeg tatt i mot med den ene sammenkomsten etter den andre med familie som ville hilse på meg <3

50 års dagen min ble feiret med stor fest for meg,men jeg må innrømme at jeg savnet min Norske famile og venner den dagen <3

Jeg må bare innrømme at jeg aldrig har følt meg så hjemme og velkomen noe sted,jeg passet inn der jeg.Jeg så ut som dem og var som dem. Helt annet folkeslag en nordmen,glade,lykkelige,høflige,ler mye,prater mye og høyt.Ja jeg passer inn for her var det ikke mange surpomper og sutre huer og teffe.Selv de som ikke hadde mest var glade og hyggelige 🙂

Men nå sitter jeg her å drømmer meg tilbake til den herlige familien min som bare venter på at jeg skal komme tilbake.

Skulle virkelig ønske jeg snart kunne dra tilbake til min famile som vil at jeg skal komme “hjem” snart,for jeg har et hjem der nå <3

Håper 2016 bringer alle mine i Norge og Colombia alt vel,og at jeg får besøke familien min i Colombia i 2016 også <3

 

Ønsker alle et godt nytt år,og måtte alle deres drømmer gå i oppfyllelse <3

xoxo Jacqueline

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg