Ikke bare gode matvaner,men også gode spise vaner.

Jeg vet at det ikke er like greit altid i disse travle tider å få til at alle spiser middag rundt samme bord.Så her samles vi når så mange som mulig har anledning til å møtes rundt bordet til samme tid.

Er så viktig og ikke bare sammles til de store middagene,men også når det er GRANDIS på menyen.Det handler om å være en famile og ha de hyggelige samtalene og kose seg hva nå enn som står på bordet.

Jeg er vant til fra barndommen at selv om min mor jobbet så spiste vi middag sammen.Noe jeg også har gjort med mine barn så langt det har latt seg gjøre.Når jeg jobbet på pizzan så var det ikke altid jeg fikk spist selv før jeg måtte løpe av gårde.Men jeg lagde meten å fikk sammlet gjengen ved bordet før jeg gikk.For i disse tider hvor mange utvikler spiseproblemer så er det enda viktigere at vi voksene prøver å få til å spise sammen.Maten smaker jo også så mye bedre da,pluss at det er så viktig å ha litt tid sammen.

Så sitte på romme å spise middag foran PCn og spiller hører ingen sted hjemme om du er 10 eller 20 spørr du meg.At fredags tacoen spises sammen med familien forand tv i beste sendetid er nå så.Det handler ikke bare om å ha gode matvaner spørr du meg,men også gode spise vaner.Får jeg tror nok det sitter mange dær ute som så gjærne ville hatt denne lille stunden rundt borde hvor man kan være sammen jeg.

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg