Gaver jeg setter stor pris på

Jeg fikk en del gaver av min Colimbianske famile og venner.Og som damer flest er jeg både glad i gaver og smykker,får da ikke nok av det 🙂

Elsker disse øredobbene,har nesten ikke brukt noen andre siden jeg fikk disse <3

Denne vesken er laget av indianer fra Colombia så den er et fint minne å ha.Jeg brukte den mue der nede,og kommer til å bruke den mye til sommeren.Jeg forbinner den med sol,varme og hyggelige dager.Håper den får dar tilbake til Colombia på besøk også,med med som følgesvenn :-))))

xoxo Javqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg