Som jeg hadde fryktet

Ja da har mor vært hos legen i dag å fått høre dommen av MR undersøkelsen,den var vel ikke så overakende.Ryggen er blitt dårligere.et lite slag har jeg hatt,artrose har du.Kunne det ikke være noe som gikk over da,men nei da. Er ikke bare muslker eller kink i ryggen,bare å lære å leve med for det blir nok ikke bedre.

Da er det bare en ting å gøre.Lære å leve med det på best mulig måte.Ut på tur i – 19 med Chanel .Hjelper jo ikke å legge seg under dyna og synes synd på seg selv heller.Livet må gå videre på best mulig måte.Best mulig måte er ikke og synes synd på seg selv og gi opp.

Men problemet med dette er vi som har sykdommer som  er kroniske takler det nok bedre en de som ikk ehar det.Viyter ikke så mye,for vi vet vi må lære å leve med det!

Sett pris på daen i dag,tenker jeg.Det kommer dager som blir vanskelierer. For det vet jeg helt klart,ser ikke syk ut men deter jeg. Så kan jeg ikke gjøre noe annet enn håpe at jeg får respekt for det 🙂

xoxo Jacqueline

4 kommentarer
    1. Det er jo ikke kjekt å få konstatert at det er en kronisk lidelse , men vet i allefall hva man har å forholde seg til. For de som er avhengig å se en rulle stol eller krykker for å forstå at at man ikke kan yte 100%har noe viktig å lære, en dag kan det ramme dem selv. Elsk mennesket for det dem er, ikke hvor mye de gjør:) vi heier på deg uansett😘

    2. Jeg har det også slik som du, bortsett fra proplapsen, som nå, heldigvis(!) har begynt å bli bedre!!:0)) Tenker at hver dag en extra gave, og at man må bruke den godt, lage den god for seg selv og for andre😌 Og man kommer langt med positive tanker, et smil, sunn mat og tilpasset aktivitet. Ønsker deg en god dag Jacqueline!!!<3 klem Laila

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg