Dypt savnet av Yadira <3

Yadira ringer meg på face hver dag,og i dag gråt hun for at hun savner meg så mye.Det er en god følelse å ha funnet en familie som virkelig er glad for at du har dukket  opp i deres liv.Men vondt å sitte her i Norge så utrolig langt fra Colombia og ikke kunne treffe hverandre på lang tid.

Men en ting er helt klart jeg skal gjøre alt jeg kan for og kunne reise tilbake til familien som har tatt i mot meg med så åpne armer.Har faktisk ikke følt meg så velkommen og hjemme noe sted før jeg,her hører jeg til ja <3

Hos Yadira er jeg dypt savnet,og vi må treffes igjen.Hun er jo like gammel som pappa var når han gikk bort så kan jo ikke vente for lenge med å dra tilbake 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg