Blir så lei meg over noen folks dumhet !

Kjenner jeg blir så sint når jeg leser på FB om folk som ikke er helt friske som må ut og forsvare seg selv for at noen,for å si det slik “dum skaller” mener at der reker rundt på bygda!

For det første så er det flere måter å være syk på,ikke influensa og oppkast som gjør deg sengeliggende noen dager så er det over.Det er vel de sykdomene som ikke syntes så godt utenpå som ikke blir borte etter noen dager som er værre.Og vi som har disse problemene har her nok helt sikkert det mye bedre med å reke rundt på bygda av og til enn og sitte hjemme og deppe !Legger du deg ned å gir opp og syntes synn på deg selv så har man jo gitt opp da !

For det finnes da ikke noen grund til at sånne som meg som har en kropp som ikke er god og et hode som ikke henger helt med i yrkeslivet skal bure oss inne for å bli tatt på alvor.Skal vi bure oss inne å sette oss i et hjørne blir vi jo psykisk syke også da ! Så børr jo disse slarvefantene tenke på at en dag kan det faktisk bli deg,for ingen vet hva fremtiden bringer ! Så jeg sier fy til dere som snakker ned folk dere ikke hvet hva det egentlig feiler!

xoxo Jacqueline

4 kommentarer

Siste innlegg