Kunst jeg kunne ha hengt på veggen :-)

I dag har mor vært på kunstutstilling, og det var faktisk bilder jeg kunnr ha hengt på veggen.

Det var denne frodige damen her som stilte ut sine bilder,Unni Askeland.

Her var det jo stettglass med bobler i også så var ikke noe i vei med stilen der i gården 🙂

Dette bilde likte min datter Shari veldig godt men det var solgt,hadde vel ikke brukt så mange tusen på et bilde heller tenker jeg.Men det er morro å se da,en dose kunst og kultur skader ikke da 🙂

Og mitt i blant alle gikk kunstner hunden og tuslet :-))))))

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg