Tid for litt kos

Etter et lite overblikk i kjøleskapet så fant mor fort ut at det var noe som måtte brukes opp i dag.Melk ,fløte og rømme blir jo en super vaffelrøre.Det er jo ikke dumt å ta seg litt tid til litt kos på en Søndags formiddag heller.Søndag er jo en litt suse rundt dag,men jeg har ting på timeplanen så kjede meg skal jeg ikke.

Disse to damene har kamp i dag så da må mor heie dem frem.Søndag er pizza i dette huset så etter kamp er det bare hive seg i pizza baking.Forbereder det meste flør jeg drar så da er det pizza klar på 1 2 3 🙂

Ha en fin søndag alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

6 kommentarer
    1. Er sikker på at jentene dine gjorde sitt aller beste og det er ikke lett å møte harde motstandere 🙁 Men en vakker dag kan det jo hende dem slår de langt ned i støvlene 🙂
      Jippi! Det høres så bra ut, er så glad for at du kan hjelpe meg og inspirere meg til å lage god mat <3 Betyr så mye for meg da jeg ikke har noe kontakt med mor og siden min nanna (besta) gikk bort for ikke så lenge siden <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg