Hva skal man finne på

I da er en travel dag,noen skal hitt og noen skal ditt.Jentene har trening kl16,45 så det er to som må spise i god tid før det.Hva skal jeg ha til middag i dag da,for øyeblikket er jeg helt blank.Er liksom ikke noe som detter ned i hodet som er raskt og jeg har lyst på :-)Her er det nok bare å ta seg en tur på butikken og se hva man ender opp med.Det kan jo bli interessant å se hva som blir med hjem i handleposen da 🙂

Til lunsjen var jeg ganske sikker på hva jeg hadde lyst på,flatbrød og serrano skink 🙂

Ha en fin dag alle sammen 🙂

 

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg