Slik at jeg forstår :-)


I dag har mor vært hos Arne igjen å fått behandling.Denne gangen ville han at jeg skulle ha med utskriftene fra MR bildene mine,slik at an kunne se hva de viste.Han leste og spurte “du har blitt forklart hva som står her” Jeg forstår jo ikke dette legespråket så godt så jeg sa som det var.Da skal jeg forklare nakken din kan jeg nok hjelpe deg litt med så den blir litt bedre,men det tar nok litt tid.Men desverre så er det ikke noe jeg kan gjøre for deg med ryggen,er langt forbi det punktet hvor den kan fikses hos meg.Så hentet han en “ryggrad” å begynte å vise meg hvor det var trangt,slitt,skakt og nerver i klem.Jeg vet dette umulig kan være godt å gå med med.Jobbing med gåing,ståing,løfting,for mye i ro sitting er ikke noe du kan klare så lykke til med NAV.

Litt kjedelig beskjed,men jeg viste det jo sånn ca.Hadde jo fått beskjed om sånn og slik på en måte jeg forsto bare det halve av,lurte litt hva mente legen egenterlig ?Men nå fikk jeg det vist og forklart på en måte jeg forstå,stille spørsmål å få svar.Vet nå at det ikke er så rart at det gjør vondt,men også hvorfor det er vondt.

Må bare si at jeg er glad for at jeg er kommet til en så dyktig fysioterapaut,og jeg har vært hos noen før.

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg