Grinebitere og andre surpommper

Blir så oppgitt over disse menneskene,virke som noen av dem finner en tilfrdstillelse i å prøve få andre til å føle seg dårlig. Jeg tenker at det er litt synn på disse menneskene jeg da,kan jo ikke ha det mye bra med seg selv.Når man går rundt og bare er sur negativ og kritisk så er det jo ikke så mange som vil omgås disse heller. Probleme demms ligger nok også nærmere dem selv enn hos de som kommer i demms vei.I det lange løp så lager de nok ris til egen bak.Kan da virkelig ikke være noe grit å gå rundt og være sur og missfornøyd,må være slitsomt og deprimerende spørr du meg. Har prøvd det jeg,og alt ble da så mye bedre når jeg sluttet med det 🙂

Vel jeg er ikke enig med alt og alle jeg,men det skal man jo ikke være heller.Da hadde jeg jo vært et menneske uten egene meninger å tanker da.Men gå rundt å gnage på å iritere seg i lengden går jo bare ut over meg selv da.Jeg kan jo  heller ikke la det gå ut over andre rundt meg til en vær tid at jeg sliter med kroppen min,det helper ikke meg og de runt meg får det jo ikke noe bra ut av det heller.Jo da jeg må få lov til å ha mine dager hvor ting ikke går så lett og hummøret ikke er like på topp.Men jeg kan ikke gå ut å la det gå ut over dama i kassa i butikken hun kan jo ikke noe for at jeg har en dårlig dag.For hvis man griper dagen prøver å være posetiv,hyggelig og blid mot andre så føler man seg faktisk bedre også.Det gjør man faktisk ikke inners inne av å være grinebiter og surpommp,det er en tilfretstillelse som er destruktiv når alt kommer til stykke.For føler man en tifretstillelse med med å såre andre han man et problem og må gå i seg selv.Og det kan gjøres noe med,alle har vi vel vært der en eller annen gang.Kjenner man etter ogvet med seg selv at man har mobbet,såret eller lei med andre behøver man ikke og fortsette med det bare for man er så godt i gang da ! Og vi som er voksene bør jo virkelig gå forand som et godt eksempel,ikke vise barna våre at dette er greit!

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg