MOR`s dag

Når man er mor til 8 utrolig herlige barn så må det være lov til å si at det er min dag i dag eller ? Jeg er vel en av de som kan si at her har jeg gjort men en mange andre når det gjelder det å være mor.Først og frems så har jeg født 8 egene barn, ingen tvillinger så 8 føtselerhar jeg vært igjenom. Nr 1 og nr 8 har vært i barnehage,ellers har jeg vært hjemme sammen med mine engler og prøvd å gi dem en god oppvekst.Det er noe jeg tror jeg har greid ganske bra,for jeg har veloppdragende,fornuftige og høffelig barn som har hat mor tilstede i barndomen.Jeg føler at jeg har lært dem å være selvstendige,omtenksome menesker som har omtanke for de rundt seg.Jeg trot å håper at jeg har gitt dem gode verdier her i livet.

Mor har fått varmeteppe,masaje og blomster hun, men den beste gaven mor har fått er alle disse vakre barna.Så må jo ha lov til å si at mors dag er min dag,for jeg har jo bidrat ganske godt da 🙂

xoxo MOR

 

1 kommentar

Siste innlegg