Jeg bare må

Ja dette er en travel uke for mor.Rikshospitalet med Elena i går,i morgen er det mammadag på Nannestad VGS,Torsdag time hos fysioterapaut,Fredag en prat med RB,Lørdag kommer eldste sønn Philipe for å hjelpe mor med bloggen,vops så var det søndag igjen ja.

Så i dag bare må jeg bade og børste Chanel,vaske og støvsuge huset,skifte på senga,vaske noen klær,lage mat,pugge på spansk og farge håret. Kroppen min er ikke helt enig i at jeg skal gjøre alt dette på en dag,men heldig vis så klarer hodet og overstyre hva kroppen sier av og til hvis jeg bare legger opp dagen riktig.Det letteste først og det tyngste tilslutt,og når jeg ikke orker mer så er det bare å kaste inn håndkle og sette seg i stolen resten av dagen 🙂

Det hjelper på energien at solen skinner så fint ute i dag også,og når en er aktiv så holder en jo varmen også.Det var -18 når jeg kjørte til skolen i dag så her er det god fyr i ovnen,Pepsi ligger ganske nære den for å passe på at det blir fyret javnt her i dag :-)))))

Ha en fin dag alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg