Er forbanet på meg


Ja det kan man si at kropprn min er på meg nå.Den forteller meg virkelig at jeg har overbrukt den i dag,gjør vondt fra topp til tå.Men jeg har fåt skiftet på sengen,tørket støv,vasket to maskiner med klær,støvsugd,badet og fønet Chanel,vasket badet,farget håret og laget middag. Så den trassigste vinner,får bare svi for det etterpå.Men jeg sitter her med en god samvittighet for jeg har mestret det jeg hadde som mål,kan ikke gjøre dette hver dag men denne uke bl litt travel.


Så i morgen tror jeg det skal bli helt greit med mammadag,bare bli tatt vare på 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg