Kan ikke klage :-)

I dag kan ikke mor klage,en hel dag men pleie.

Er helt ok at de har mammadag på hudpleielinja på Nannestad VGS

Først fikk jeg ansiktsbehandlign,med breneslemaske,serumer og kremer av både den ene og den andre sorten,

Så fikk vi bagueter og kafe til lunsj,sammen med en hyggelig prat med de andre mødrene 🙂

Så var det tilbake inn i salongen for ryggmassasje,farging av vipper og bryn+napping,manikyr og parafinvoks.

Alt dette ble gjort av min søte datter Cassandra.Det var ganske så deilig for mors kropp etter å ha presset strikken vel langt i går.

 

Siden jeg er så godt i gang med avslapningen i dag så tror jeg jeg fortsetter med det resten av dagen også 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg