Nesten dårlig samvittighet

Jeg må virkelig si at dagen i går var mye bedre enn dagen i dag ja.Det var jo en meget behagelig kose dag sammen med min datter Cassandra 🙂


 

Men i dag så er det andre boller for da er det time hos Arne på Aurskog fysikalske.Og det er ikke like behagelig skal jeg fortelle deg.for her går det så tårene spruter.Som Arne sa " jeg vet dette gjør fryktelig vondt. Det er nesten så jeg får dårlig samvittighet,og det får jeg neste aldrig " Ja ja får ta det som en slaks ære at jeg nesten får han til å kjenne på samvittigheten sin da :-)))))

Så med et løfte om at det vil bli noen dager med enda mere smerter så får jeg håpe at vondt skal vondt fordrive.

Så da var det jo et plaster på såret med lunsj sammen med Adrian i dag.Altid like hyggelig for denne gutten er like glad i kaffe som sin mor,og da går praten 🙂

oxox Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg