Hjelp jeg er ikke på nett !

Ja i dag var det problemer med å komme seg på nett.Fikk litt letter pustevansker da jeg først trodde det var min PC som hadde klikka,mor fikk jo ikke blogget da !Men ble ganske lettet når jeg oppdaget at det ikke var bare meg som hadde problemer.Hjertet roet seg litt ned og mor begynte å puste vanlig igjen :-))))))At telefonen ikke virker er ikke så farlig lenger når man har nett,det er jo bare å ringe på FB. Så mor var glad når nettet kom tilbake selv om telefonen er nede,får jo tak i englebarna da 🙂

Men det er lenge siden kassene i butikke så slik ut,så der har de hatt et stort broblem i dag. Elena var å kjøpte seg ny kjole til et lag hun skal i på Lørdag.Men hva gjør du når betalningsterminalen ikke vil,minibanken streiker og kassa på KIWI har samme problem.Da er  det greit å bo på et lite sted der alle kjenner alle,så Elena fikk kjolen med seg hjem og stikke inn å betaler den i morgen.

Det er veldig fint med data så lenge alt virker som det skal.Men med en gang nettet er nede så får det store konsekvenser for oss i hverdagen.Nesten alt vi gjør så er jo data og nett en del av det.

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg