Hallo hallo

 

Da er gleden stor hos mor,telefonene er tilbake 🙂 Da bare kastet mor seg over telefonen,HALLO HALLO er du der 🙂 Jo da det var svar å få i andre enden.

Men det er jo ikke som om jeg har vært avskåret fra hele omværdenen heller da,selv om det kan høres litt slik ut 🙂 Har jo hatt nett jeg så da er det jo bare å bruke FB,men det er ikke alle somhar vært like ehldig som meg.For noen har vært uten nett og telefon,noe men klarte seg veldig bra uten for norn år tilbake.Men i disse dager hvor man er vant til å våre på nett nesten til en vær tid så får man nesten panik og det stopper opp både her og der.

Da er det bare og puste ut for jeg kan nå deg og du kan nå meg,hvis jeg vil da.For er jo ikke så nøye nå som jeg vet jeg har muligheten da :-))))))

Ha en fin Fredag der ute 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg