Føler seg elsket <3

Mor kan slettes ikke si noe annet en at hun føler seg elsket <3Har jo den herligste ungeflokken noen kan ønske seg,tar godt vare på sin mor 🙂 De begynner jo å bli store alle sammen nå men det er godt at de alle tar turen tilmor titt og ofte 🙂

Denne flokken her gjør mor varm om hjertet <3

Mor har en mor som det går ann å snakke med om alt det skulle være.Hun er ikke altid enig med meg,men forståelsesfuld å kan se ting fra flere side :-)Det er bare mamma som er mamma ingen kan måle seg,hun har gitt meg livet.Så henne må jeg takke for at jeg er jeg 🙂 Uten mamma så hadde livet ikke blitt det de e i dag,hun og mormor har sørget for å forme meg til den jeg er i dag <3 Hun er min trygghet bare for at hun er mamma,ingen kan eller skal ta en mors plass .

Så er det min kjære som stadig overaker

Jeg kan jo ikke glemme disse to,de er glad i sin matmor. Det er tross alt hun som har maten da,så får det ligge i mors sofa <3

Denne damen ringer meg hver dag,hun savner meg . Yadira skulle ønske jeg var i Cartagena med henne,syntes det er fryktelig at jeg er så langt unna <3 Mor skulle også ønske hun var der,for der føte hun seg både elsket og hjemme <3

Kan jo ikke si annet enn at mor er heldig som har så mange rundt seg som er glad i henne,og somm hun er veldig glad i også <3

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg