blod er tykkere enn vann :-)

Disse to damene har aldrig møtt  verandre,de er firmeninger.Den ene bor i Norge,den andre i Colombia.Likheten er virkelig der både utsende og væremåte har store likheter.De er mesten som tvillinger skildt ved fødsel :-)))))


 

Her har der meg og kusine Linda,hun er datter av pappas bror.Likhetstrekkene utsendemessig er der det wer det ikke noen tvil om.I væremåten var vi skremmende like i følge min kjøre.Jeg har bodd i Norge hun i Colombia,i november var det første gangen vi traff hverandre.Man kan jo med dette si at vi ikke har blitt påvirket av hverandre på noen som helst slaks måte. Så blod er faktisk tykkere enn vann 🙂


 

Jeg og Anna hadde jo de samme rare krokete tærne da,til å le av ja 🙂 Ingen tvil om at dette er min familie,og det er jeg virkelig blitt motatt som også<3

Kan nesten ikke vente til at det skal bli mulig for meg å dra tilbake til min familie og vakre Cartagena <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg