Ja så er du her igjen da :-)

Da er det Fredag igjen,og hvor ble det egenterlig av denne uken.Ja jeg lurer for det er jo ikke lenge siden det var Fredag.Uka går jo i den samme tralten,men det går mye lettere for meg nå som solen skinner så fint ute 🙂

Jeg er jo virkelig ikke noe vintermenneske,synes det ser pent ut men egner seg best på bilder spørr du meg :-)Men er jo i Norge så da må en jo ta den med,så da er det mye hyggeligere å gå tur med hundene når det er slik ute og ikke vått og glatt.

Ja da er det bare for meg og ta med meg min venn støvsugeren for å ta opp kampen mot hundehår,en kamp jeg er dømt til å tape. Mine venner Pepsi og Chanel sørger for stadig påfyll på det området :-)))) Men det er vært jobben for å ha dem i hus.

Mors stolthet <3

Ha en fin Fredag alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg