Wraps med kylling og mango chutney

Dette er favoritten til min sønn Adrian,han bare elsker dette 🙂 Og så er det enkelt og raskt og lage.

 

Jeg bruker kyllinglår som jeg bener ut.Liker det kjøttet på kyllingen best,så koker jeg kraft på bena.Men her kan man jo bruke bryst også hvis man vill det. Jeg marinerer kyllingen i olivenolje,soyasaus,chilipasta,tomatpure og pepper i en times tid.

Så trenger du raspet ost ,mais, mango chutney,rømme dressing og tortilla lefser.

Gjennomstek kyllingen.


 

Legg så inngrediensene på tortilla lefsen og brett den sammen.


 

Leg de så i en form å strø ost på toppen. Sett dem inn i forvarmet ovn på 180 grader til osten har smeltet og wrapsen blitt litt gyllen i kantene.

Da er det bare å kose seg 🙂

xoxo Jacqueline

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg