Som forventet

Ja gårsdagen ble som forventet.Jeg er ikke blitt Eldar vågan fann nei,10 min holdt lenge for meg. Da trakk jeg ut i et annet rom og der var jeg slettes ikke alene.Der var det mange hyggelige mennesker å snakke med,noe jeg satte mer pris på.Spesielt hyggelig var det å treffe på min søster og niese med følge.Så alt i alt en meget hyggelig kveld med gode venner,mat ,prat og hygge 🙂

Min kjære trengte en solid lunsj i dag så det har mor fikset.Det er jo søndag så pizzadeigen er satt å står til heving så da kan mor sette seg ned med kafekoppen,bena høyt og ta noen runder med strikke pinnene 🙂

Ha en fortreffelig sønda alee sammen 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg