Ingen god dag

I dag våknet mor kl 04,50 av at hun kald og hadde kramper i maven.Ikke noe god trart på dagen,var litt tidligere enn jeg hadde tengt også.Prøvde med en oppkvikkende dursj,men ble ikke noe kvikkere av den grund.

Gledet meg ikke noe særlig til å dra avgårde til fysikalskbehandling i dag,kor det var senga min som fristet mest.Jeg er glad i den senga,og i dag har jeg vært det litt mer enn vanlig 🙂

På slike dager er det godt å ha litt mors egenFjordland i fryseren.Så det ble ertersuppe og pannekaker i dag.

Resten av dagen skal jeg ikke gjøre noe 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg