Oppe å hopper,men ikke høyt.

Jo da jeg er oppe og hopper i dag,men joeg hopper ikkke så veldig høyt er jeg redd for. I dag er dagen hvor jeg bare starter maskiner som gjør jobben.Oppvaskmaskin,vaskemaskin og tørketrummel er startet i dag,dag har jeg jo gjort noe nyttig uten å slite meg selv ut.Har også tengt å ta frem symaskinen en liten tur i dag.

Det blir nok mye stillesitting med strikketøyet i dag tror jeg.Kan jo håpe på at energinivået stiger ut over dagen 🙂

Ha en fin dag alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg