Varmer en mors hjerte <3

Det virkelig varmer en mors hjerte når jeg blir stoppet på butikken og blir fortalt at jeg har 8 utrolig veloppdragene,høflige og blide barn. Med komentaren” det er så hyggelig å komme hit på KIWI å handle når jentene dine er på jobb”

Da vet mor at alle disse årene hun var hjemme med barna istedet for å jobbe ha betalt seg på en måte.Har ikke vært noe særlig for kariære å jobb men det er et valg jeg har gjort.Ofret mye blir jo ikke annet en minstepensjonist en dag,men det får gå når man har så herlige barn<3


Mor er kjempe stolt av denne fine gjengen med barn.Men jeg tror faktisk de har lært mye av bare å være så mange,man kan jo ikke være  selvopptatt og egoistisk når man lever i en stor familie.Er man det så blir man jo fort satt på plass av en eller annen :-)Jo da man skal krangle og diskutere,men da må det være noe viktig ikke bare for at man er sær. Det tror jeg har vært en stor faktor at disse barna er så blide og høffelige,at de store har satt de små på plass.Og de små har sladret til mor når de store ikke har gjort som de skulle,og med stor glede :-)))))

xoxo Stolt mor
 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg