Søndag ingen hviledag

Ja dagen i dag har ikke vært noen hvile dag nei.Ut på tur aldrig sur,bare når vi kom inn og hun forsto at det var badedag.


 

Men først fikk denne kare seg en klipp og et bad.Det var på tide med en klipp for det er en stund siden sist.Må si jeg gleder meg til våren,da kan jeg stå ute å klippe. Blir mye jobb med å få opp alt hundehåret.

Så var det badin,føning,børsting og negelklipp av denne damen.Hun syntes ikke dette er noe særlig gøy,men det går da :-)))

Men jammen blir hun fin etter en par timers jobb da <3

Så når pels stellet er over er det bare og ta seg en god runde med denne.

Så har atl bort sett fra soverommene fåt seg en rund med klut og vann,duften av grønnsåpe ja 🙂

 

Så var det dusjen på mor.Middag ble laget og servert kl 19,15. Ja ja jeg har da hodt på siden kl 12,00,og det e lenge siden kroppen sa at den ikke ville mer ja. Utrolig hva man får til på pur trass,men nå er det mer en nok for denne kroppen i noen dager frem over tenker jeg. I morgen skal jeg ikke gjøre så mye kjenner jeg,0g det kan jeg med god samvittighet.

xoxo jacqueline

6 kommentarer

Siste innlegg