Så glad vi er venner :-)

Symaskinene og jeg vi er faktisk gode venner vi,alle timene med mormor og dukkelær syin har lært meg det:-)Så kjøper jeg noe som ikke sitter helt som jeg vil så er det ikke så stort problem,det meste man kjøper kan sys inn eller om.

Denne kjolen kjøpte jeg på marten sist høst for 100 kr. Men den har bare hengt der da den var en størelse for stor.Men nå sitter den som hånd i hanske og jeg gleder meg til det blir lysere tider så jeg kan ta den i bruk.Beste løsning var selvfølgelig å sy den inn,ikke spise seg inn i den :-))))

Til montering av strikketøy er det jo også et must med symaskin.

For da kan jeg si meg ferdig med Mariusgenser nr 15 som er strikket til Cassandra sin kjæreste.

Da er det bare og begynne å sprette fra hverandre Rondastakken etter Arnts mor og tilpasse den til komfirmanten Elena.Da har mor noe og henge fingrene i en stund,men det er bra de 🙂

Ha en fin dag alle sammen

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg