Hvor passer jeg best inn

Ja det lurer jeg litt på passer jeg best inn i Norge eller i Colombia,og hvem er jeg mest lik i væremåte og tankegang.

En ting er helt sikkert og det er at jeg bare liker vinter på bilder,så sånn sett så passer jeg best inn i Colombia.Varme plager meg ikke jeg elsker det,+ 35 er bare nydelig det 🙂

Hvem jeg ligner mest av utseende er det vel haller ikke noen tvil om,det er min colombianske familie.

Nen av disse barna er mer lik mor enn andre på både den ene og andre måten,Shari bruker hendene like mye når hun snakker som mor,Cassandra har mors farger og tenker nok mye slik som sin mor,Elena har også snakketøyet i orden.Resten av gjengen er nok mer som normen flest bare hakket mer omtenksome og blidere 🙂

Men jeg føler meg nok mest lik den colombianske familien min i væremåten også,her var jeg virkelig meg selv og det var godt nok.Sel om jeg ikke kunne språket så følte jeg meg mer forstått en jeg til tider gjør i Norge.Nå som jeg jobber hardet for å lære språket så blir det nok enda bedre neste gang jeg drar til Colombia.Min personlighet og væremåte er helt klart mer som hos min colombianske familie.

Det er ingen tvil her kunne jeg senke skuldrene være den jeg virkelig er,ikke som her i Norge.Her hadde de også en stor dose med omtanke for de som ikke var så godt stilt som de selv var.Disse Colombianske menneskene jeg møtte hadde en mye større dose med omtanke,empati og ikke mins glede.Jeg tror faktisk ikke jeg så et eneste surt menneske alle var blide og hyggelige mot alle:-)

Nei det er nok ingen tvil,jeg har mine fantastiske barn,mann,mor bror og søster her i Norge.Men som menneske så passer jeg nok best inn i Colombia,der kunne jeg faktisk ver jeg og det var mer enn godt nok.Så hvis muligheten byr se3g en dag så kommer jeg nok til og prøve og bli der over en lengre periode,om ikke lenge er alle barna voksene og har sine egene liv.Da er tiden inne for at mor ta et studie år :-)))))

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg