Føler seg virkelig elsket

Ja det er ikke alle som har fått laget seg kopp med bilde av meg på,men det har altså Yadira fått laget seg.Ja jeg må si jeg virkelig føler meg elsket og savnet.Det er fælt og si men hun viser meg mer kjærlighet enn det min far gjorde i alle år jeg kjente ha.

For henne er det veldig vanskelig at vi er så langt fra hverandre,men nå kan hun i det minste nyte kafen sin sammen med meg <3 Håper det ikke blir så alt for lenge til vi sees igjen Yadira og jeg vi har jo mange år å ta igjen.Lurer litt på hvor jeg hadde vært i dag hvis jeg hadde hat kontakt med familien i Colombia før jeg?

xoxo Jacqueline
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg