Å være ærlig på hvem du er

Har tengt litt på det med å være ærlig på hvem du er.Er du den som du fremstår ut ad å være,det andre oppfatter å ser?For min egen del så prøver jeg så godt det er mulig for meg,men jeg setter på meg min maske når jeg går ut.Men det er meg det også,liker og føler meg selv best når jeg er sminket og tar meg ut fra den beste siden sånn sett.Det er en del av den jeg er som liker å gå i kjole mer en joggebukse,men det er jo ikke alle dager som er like bra der heller.Mitt motto er ser du sjuskete ut så føler du deg i hvert fall dårlig.For meg handler det om å gjøre det beste ut av situasjonen som den er.Jeg er ærlig utad på at ikke alle mine dager er like gode,men jeg behøver jo ikke å plage min omværden med det hele tiden for jeg blir jo ikke noe bedre av det.Mest sansynelig får jeg det ikke noe bedre av å legge fokusen på det negative og sutre om det heletiden heller,blir sikker også da en pest og en plage for min omværden.Men av og tli må det være lov og sutre litt .-)))))

Jeg vet det er mange der ute som jobber hart med å få det til å fremstå utad som ting er litt annerledes enn det som er virkeligheten. Alt er jo så fint og flott utad,men er det virkelig det hele tiden når alt kommer til stykke.Hva gjør at noen har behov for å pynte på og ville at alt skal se så bra ut hele tiden. Det er jo altis noen som vet sannheten uasett,som kjenner deg eller har kjennt deg.Har vi det noe bra med oss selv når vi ikke kan være ærlige med oss selv i det minste,nei jeg tror ikke det.De som så gjerne vil fremst som å være så mye bedre enn andre børr også tenke på at da må man jo virkelig være det også da.Og det er det nok få som er,for disse må også tenke på at det er noen som vet hvem du er og hva du har vært. Og det er få av oss som har bare rent mel i posen.Jeg er vel en av de som man kan si har litt bladet mel ja :-))))))

Tror det er mange som ville fått det litt bedre av og gå i seg selv å være ærlig på hvem men er og hva men egentlig føler.Ta sine følelser jeg på alvor og kjenne litt etter hva som er der innerst inne og leve litt etter det og ikke som andre vil og forventer til en vær tid,rett og slett tørre å være seg selv på godt og ont.Gripe dagen å gøre ting bare for at det føles rett for deg og gjør din dag bedre,av og til så må man også skuffe noen for å bli lykkelig selv.Men det viktigst er å være ærlig på hvem du er og hva du står for da blir nok dagene litt enklere en om man må spille et skuespill som skal ligne på den perfete du.

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg