Da var jeg der igjen

Var tidlig ute i dag og kjpte avisen og da var jeg der igjen.Artikkelen ser bra ut bort sett fra at de har byttet om på hvem som er hvem av Cassandra og Melissa :-)Da får jeg putte denne avisen ned i skuffen sammen med de andre,så kan jeg jo ta dem frem og se på dem når jeg blir gammel som er veldig lenge til :-)))

Dagen i dag skal brukes til bare å slappe av og gjøre rett og slett ikke så mye.Sitte med bena høyt og nyte at det er helg og liv i huset,mor strikke litt og Cassandra har fått hekle dilla så da kan vi sitte der å være flittige 🙂

Ha en fin dag 🙂

xoxo Jacqueline
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg