Cassandrablogg

Nå er det Cassandra som blogger her, og det er fordi jeg tenkte jeg skulle hjelpe mamma med noe siden hun ikke er helt frisk, og jeg vet også at hun ikke har vært inne her på noen dager, men hun sier selv at dere kommer til å få høre fra hun i løpet av dagen. Idag skal jeg i bursdagen til Ida, noe som vil si at min kjære mor blir hundepasser på en liten tass kalt Alvin.

Frem til den tid kommer vel jeg og mamma til å ta det rolig og bare slappe av, jeg vet at mamma får besøk av Adrian og Julian rundt to så det blir vel koselig. Tror ikke jeg har så veldig mye mer å skrive om nå, så dere får heller vente med mer til mamma er tilbake på bloggen. Ha en fin dag 🙂

-Casssandra

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg