Begynnt å virke litt

Mor har vert helt slått ut en par dager ,men nå har hun begynnt å virke litt. Cassandra skule i bursdag til en venninne som elsker pizza i dag så da hadde mor fått bestilling på kke som så ut som pizza.Måtte bli pepperoni og sort oliven da,så mor gjorde så godt hun kunne.

Mor har klippet denne gutten i dag,laget lunsj og spist med to av sine herlige sønner i dag.

Mors første tanke når hun våknet i dag var nå så du elendig ut,gjør noe med det.Ser man elendig ut så føler man seg jo ikke noe særlig heller,så jeg gjorde noe med det jeg kunne gjøre noe med.Ble slettes ikke frisk men følte meg bedre nå jeg ikke ble skremt av å se meg selv i speilet :-))))) Og i morgen er det nok enda litt bedre håper jeg .

Ha en riktig god kveld 🙂

xoxo Jacqueline

 

4 kommentarer

Siste innlegg