Dumper over gode minner <3

Mor var på leting etter noen servietter som er kjøpt inn til Elenas komfirmasjon, de hadde jo mor puttet el lurt sted så hun skulle finne de igjen. Men mor lurer ofte seg selv når hun putter ting på lure steder, så da er det bare og begynne å lete da 🙂

Da dumper jeg jo borti både det ene og det andre av ting jeg har puttet bort av gode minne som jeg har fått opp i gjennom av barna. Noe er puttet her og noe er puttet der, så det er like spennende hver gang mor er på leting etter noe hva hun finner.


Denne gange dumpet mor over et kort skrevet av datter Shari, og man kan jo ikke bli annet en varm om hjertet når man leser dette <3

Og når Shari selv sitter der og leser det med meg og sier ja slik er det, da har jo dette kortet glede en gang til.
Så nå putter mor det bort igjen på et lurt sted så om en stund så dumper jeg vel over det igjen til like stor glede da også <3

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg