Som de aller fleste mødre


Materielle ting eller status har aldri vært viktig for mor.

Om du er utdannet det ene eller det andre betyr ikke noe for meg.Fins jo mange nok av de som har utdannelse som ikke er flinke i jobben sin bare tror de er det, mens vaskedama på senteret er nøye og stolt av den jobben hun gjør selv om hun “bare” varker.

Om du kjører Opel,BMW, jakka og veska er av bestemte merker spiller ingen rolle for meg. Forstår ikke helt vitsen med å betale mer for ting enn man må eller har råd til. Hvorfor er det så viktig for noen at det skal se så fint ut når det skinner igjennom at det bare er en fasade og et spill for galleriet.

Er  jeg missunderlig på de som har råd til dyre biler og vesker,nei for det er bare ting og ting gjør deg ikke lykkelig.

Noen tror kanskje at mine barn er statussymbol for meg, nei det er de ikke har aldri tekt på det en gang. Som de aller fleste mødre er jeg stolt av alle mine barn og det de gjør og oppnår. Det de gjør de selv og det skal ikke jeg ta æren for. Men som mor må det være lov å være stolt av barna sine, for meg ville alt annet være rart. Jeg tror slettes ikke de er noe bedre enn andres barn, men de er mine barn <3

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg